top of page

CreativeMornings Trondheim

I mange måneder har vi jobbet med en ganske så omfattende søknad om å få CreativeMornings – breakfast lecture series for the creative community –  til Trondheim. Nå er søknaden sendt og vi må lene oss tilbake og håpe at den blir innvilget. Det startet med at jeg huket tak i Sally og Lisa fra CreativeMorning HQ i New York etter et foredrag de holdt på samme sted som meg. Jeg sa jeg hadde vært stor fan i mange år og at det hadde vært utrolig gøy å starte et såkalt "chapter" i Trondheim. Jeg har i nesten ett år tenkt på å sende søknad, og plutselig var de der gitt. Må jo være et bra tegn, tenkte jeg.

Trondheim er som by størrelsesmessig egentlig for liten, men det vi mangler i størrelse tar vi igjen i kvalitet, sa jeg. Her skjer det utrolig mye og Trondheim er absolutt en stor by i lite format. Den som intet våger, intet vinner tenkte jeg, og heldigvis var de veldig positive. 

De inviterte meg til Brooklyn påfølgende fredag, hvor jeg deltok på månedens lecture. Tema: Gender. Absolutt helt fantastisk må jeg si. Jeg hulket og gråt som et lite barn etter foredraget, haha. Fullstendig utgrått på siste bildet her. Men det betyr bare at CM deler viktige historier og jeg håper vi får mulighet til å gi folk her i Trondheim det samme.

Kryss fingrene for oss da, dette er noe jeg har drømt om i mange år.

Siste innlegg
Arkiv
bottom of page